• Vers vanuit de bloemenveiling
  • Ruim & dagvers assortiment
  • Gespecialiseerd in maatwerk

Bel 085-0188713 of Chat met ons

Nog geen producten toegevoegd.

Op werkdagen voor 14:00 uur besteld, volgende dag geleverd! Boeketten vandaag laten bezorgen?

VEEL GESTELDE VRAGEN

op alles hebben wij een antwoord :)

+ 1. Hoe kan ik verse bloemen bestellen in de bloemenonline webshop ?

Selecteer het gewenste product en voeg deze toe aan het winkelmandje. Je kunt hier nog allerlei extra artikelen aan toevoegen. Als je klaar met winkelen bent vul de contact gegevens in en ga naar betalen. Als de Producten betaald zijn krijg je hier automatisch per mail een bevestiging van. Makkelijk toch?!

+ 2. Kan ik Maatwerk bij jullie bestellen ?

Jazeker ! Wij zijn gespecialiseerd in Maatwerk :)

Heb je een groot event, bruiloft, rouwwerk of andere speciale gelegenheid dan ben je bij bloemenonline aan het jusite adres.

Neem contact met ons op doormiddel van telefoon, chat functie en/of email. Wij zullen alles met je doornemen voor het gewenste resultaat. Staan de gewenste artikelen niet in de webshop? Geen Paniek.

Door onze locatie en groot netwerk binnen in de bloemenveiling kunnen wij 9 van de 10 keer het gewenste artikel wel leveren.

+ 3. Hoe kan ik inloggen in mijn bloemenonline account ?

Via 'login' rechtsboven het scherm, kun je inloggen doormiddel van jouw emailadres en wachtwoord.

+ 4. Hoe werkt een bloemenonline abonnement en wat zijn de kosten

Onwijs makkelijk natuurlijk om altijd en elke week verse bloemen op tafel te hebben staan, maar hoe kan ik dit in werking stellen ?

1. Registreer jouw account bij https://bloemenonline.nl/bloemenabonnement of klik op de begin pagina op de slider bloemen-abonnement.

2. Selecteer het gewenste type abonnement en wekelijkse budget van een klein boeket € 17.95 een middel boeket €21.95 en een groot boeket €27.95.

3.Activeren :)

Elke vrijdag ontvang jij de gewenste bloemen vers en direct verstuurd vanuit de bloemenveiling.

+ 5. Hoe kan ik mijn bloemenonline abonnement pauzeren of stop zetten ?

Dit kun je makkelijk zelf stopzetten in je account en als dat niet lukt kunnen wij je altijd helpen.

+ 6. Krijg ik ook een bevestiging bij aanmelding van een abonnement ?

Uiteraard ontvang je bij activatie een automatische aanmeldings mail. Let er wel op dat deze mogelijk in je spambox terecht kan komen.

+ 7. Zakelijk of grote hoeveelheden bestellen ?

Heb je een zakelijk of grote bestelling ? Neem dan even persoonlijk contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden

+ 8. Welke artikelen vallen onder voor 14:00 besteld, volgende dag geleverd ?

Alle artikelen in de categorie "Voor 14:00 besteld ,volgende dag geleverd" 

Dit zijn: snijbloemen, plukboeketten en bepaalde potten en vazen.

Wil je tot 14:00 uur nog een boeket laten bezorgen op dezelfde dag ? (behalve zondag)

Dat is zeker mogelijk :) door onze samenwerking met de lokale bloemist kunnen wij nog dezelfde dag leveren. Ga naar: https://bloemenonline.nl/assortiment/zelfde-dag-geleverd

+ 9. Hoe lang duurt het voordat we een opgemaakte pot geleverd krijgen ?

 

Als je een opgemaakte vaas / pot wil bestellen, dan informeren wij per email het juiste actuele aanbod wat geschikt zou kunnen zijn voor in jouw uitgekozen vaas/pot.

Afhankelijk van de afmetingen wordt het juiste transport bepaald. Met die informatie kunnen wij een geschikte datum prikken waarbij het bij jou thuis of op kantoor kan worden afgeleverd.

 

 

+ 10. Kan ik mijn bloemen ook op zondag bezorgd krijgen?

Op zon- en feestdagen geniet PostNL ook  van een vrije dag en bezorgen zij niet. Met uitzondering van Valentijnsdag en Moederdag, dan is er wel de mogelijkheid om op zondag bezorgd te krijgen.

+ 11. Hoe verstuur ik mijn bestelling naar een ziekenhuis?

Wil je degene in het ziekenhuis even opvrolijken? Bij BloemenOnline kun je na de bestelling nog een extra opmerking toevoegen. Hier kun je het ziekenhuis, het afdelingsnummer, kamernummer en de ontvanger aangeven.

Vergeet dit niet zo volledig mogelijk in te vullen, anders kan het wezen dat het pakketje niet bij de juiste persoon terecht komt.

Let op: dat je wel het bezoekersadres van het ziekenhuis invult, zodat deze aan de juiste balie door PostNL afgegeven kan worden.

+ 12. Kan ik een Bloemenonline BON bestellen ?

JA zeker, bijna elk bedrag is mogelijk.

Deze kun je vinden boven aan de homepage onder Bloemenbon.

+ 13. Wat is hydrocoltuur ?

Bij hydrocultuur halen de planten hun voeding uit het water. Daardoor kun je belangrijke voedingsstoffen op een relatief eenvoudige en nauwkeurige wijze toedienen.

De planten passen zich aan door een ander type wortels te ontwikkelen, die voldoende zuurstof en voeding uit het water kunnen opnemen.

Deze wortels zijn minder vertakt en hebben lange fijne haarwortels.

+ 14. Wat zijn de voordelen van hydrocoltuur en hoe moet ik ze onderhouden ?

Een belangrijk voordeel is het gemakkelijk en nauwkeurig doseren van voedingstoffen. Omdat de planten hun voeding opnemen vanuit het water, kun je daar eenvoudig voedingstoffen aan toevoegen. Dankzij een handige watermeter is het waterpeil optimaal te controleren.

De hydrokorrels kunnen water opnemen én geleidelijk afgeven aan de plantwortels. Je hoeft de planten gemiddeld maar één keer per maand water te geven.

Door de grove structuur van de korrel blijft het substraat luchtig en kunnen de wortels voldoende zuurstof opnemen.

Hydrokorrels hebben een vaste structuur, waardoor je na verloop van tijd geen nieuwe korrels hoeft aan te vullen

De verzorging

Belangrijk: Zorg dat de plant niet op de tocht staat.

Hoe moet ik watergeven bij hydrocultuur ?

De methode van watergeven is voor alle planten vrijwel hetzelfde. Geef de plant water totdat de watermeter op optimaal (OPT) staat. 

Gemiddeld duurt het circa 4 weken totdat het waterpeil zakt tot minimum (MIN).

Wanneer het minimum bereikt is, is het verstandig om nog 4 à 5 dagen te wachten alvorens je opnieuw water geeft.

Hierdoor voorkom je dat de wortels van de plant continue in het water staan en gaan rotten.

+ 15. Wat zijn mummieplanten ?

Mummieplanten zijn echte planten waarbij het vocht in de stelen is vervangen door een milieuvriendelijke en afbreekbare prepareervloeistof.

Het principe is eenvoudig: een plant zuigt water op dat verdampt in het blad. Door dit water te vervangen door een mix van glycerine en water ontstaat een gemummificeerde plant die geen licht of water meer nodig heeft. De bladeren behouden hun flexibiliteit en natuurlijke stand, geur en kleur.

De behandelde plantendelen worden vervolgens op gedroogde, echte stammen bevestigd, waardoor er geen verschil met levende planten te ontdekken valt. De planten vergen een minimum aan onderhoud. Zo nu en dan afstoffen is voldoende om ze voor lange tijd mooi en fris van kleur te houden. Met mummieplanten haal je met recht de natuur in huis zonder dat het je tijd en onderhoud kost.

+ 16. Welke garantie zitten er op onze producten?

Wij zijn verantwoordelijk voor het leveren van een kwalitatief goed product waar geen trantsport beschadigingen op zitten of niet voldoet aan het beloofde product. Wettelijk zit er geen garantietermijn op de producten, omdat niet alle producten even lang mee gaan en niet iedereen ze juist verzorgd. Als de potten/vazen en/of bloemen/planten bij aankomst beschadigd zijn, dan kun je gewoon even contact opnemen door een foto te sturen naar ons emailadres en dan zorgen wij voor een passende oplossing :)

+ 17. Hoelang bestaan jullie al of zijn jullie actief in de bloemenwereld.

Als we als ons personeel meetellen hebben we al ruim 100 jaar ervaring ????

Het bedrijf is opgericht in 2005 maar na een lange winterslaap en goed alles te hebben ontwikkeld zijn wij in 2018 van start gegaan.

+ 18. Waarom zou ik bij jullie mijn bloemen bestellen kopen ?

Het grote voordeel is dat wij beschikken over een heel groot netwerk binnen in de bloemenveiling en natuurlijk hebben wij nauwe contacten met diverse bloemen kwekers.

Bloemen is onze passie en wij werken er elke dag met veel plezier mee, letten op de prijzen en natuurlijk de kwaliteit.

Alles is direct vers en wordt koud opgeslagen in de daarvoor geschikte koelcellen, in tegen stelling tot de bloemist.

Onze boeketten zijn minimaal 20% groter en verser dan bij de grote ketens die samenwerkt met de lokale bloemist. Het systeem werkt kort samengevat het zelfde als die van Thuisbezorgd. De klant besteld eten of een bloementje op een grote bekende website, vervolgens wordt dit doorgestuurd naar de leverancier die daarvan een groot percentage moet afdragen.

Dus ons advies bestel je bloemen bij BloemenOnline.nl !

+ 19. Hebben jullie een winkel of bezoek adres ?

Wij hebben een kantoor/werkplek in de bloemenveiling, dit is helaas geen bezoek adres of winkel.

+ 20. Hoe moet ik de bloemen / boeketten / plukboeketten verzorgen ?

Al onze boeketten zijn al schuin afgesneden en zitten verpakt in een speciale verpakking wat er voor zorgt dat de stelen vochtig blijven.

Het boeket kan na verwijderen van de verpakking zo direct in de vaas gezet worden.

Let er wel op dat je het water goed bijvult/verschoont en het op een geschikte locatie neerzet.

Bloemen kunnen slecht tegen zon, tocht en fruit.

+ 21. Kan ik een persoonlijke boodschap maken met mijn mobiele telefoon ?

Ja dat is mogelijk, dit kan je doen bij afronding van de bestelling.

Tevreden klanten maakt ons HEEL gelukkig

Volg ons op Social Media

Voeg @bloemenonline toe aan je social media

Nieuwsbrief

Meld je aan en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Er is een fout opgetreden bij het inschrijven, probeer het later nogmaals

U bent succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief

Klanten aan het woord

  • Zeer tevreden met de geleverde rouwstukken, namens de hele familie. Mooi en precies zoals de verwachtingen. Een dikke 10+

     

    Jolanda Dekker

  • Wekelijks ontvangen wij boeketten en losse snijbloemen voor op de tafels in ons reataurant, Prima contact en levering. Altijd tevreden !

    Remco Konijn - Restaurant TOP!

  • Heeeeel erg blij met ons Bloemenonline abonnementje :)

    Sophie de Waard

Ontwikkeld door Zeno Webdevelopment

Top