• Vers vanuit de bloemenveiling
  • Ruim & dagvers assortiment
  • Gespecialiseerd in maatwerk

Bel 085-0188713 of Chat met ons

Nog geen producten toegevoegd.

Op werkdagen voor 14:00 uur besteld, volgende dag geleverd! Boeketten vandaag laten bezorgen?

Jij besteld mooie bloemen online en wat doen wij ?

Bij het ontvangen van jouw bestelling, gaat ons controle team aan de slag.

De order wordt  in onze koelcellen klaar gezocht, extra gekeurd op de kwaliteit, de juiste soort etc. . .

Omdat je in de bloemenveiling elke dag kakel verse bloemen en planten inkoopt en wij niet de enige zijn,

is de kans aanwezig dat er door de medewerkers van Royal Flora Holland per ongeluk soms partijen verwisseld worden of  laten stuiteren.

De kans bestaat helaas dat wij af en toe u product niet kunnen leveren, Wees daarom niet getreurd.

 

Wij zoeken altijd naar een passende oplossing of een goed alternatief product :)

 Retouren en Retouneren

Wij hopen dat je blij bent met jouw aankoop. Mocht dat om wat voor reden dan ook niet het geval zijn, dan kun je zonder probleem jouw aankoop retourneren. Dit kan tot maximaal 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.

Herroepingrecht


Voor het hoofdproduct, Levende producten (bloemen en planten, maatwerk) is retourneren niet mogelijk (conform artikel 8.2.d. van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.), omdat deze aan bederf onderhevig zijn. Voor aanvullende producten die niet aan bederf onderhevig zijn, geldt dat je deze alleen kunt retourneren als je zowel besteller als ontvanger van het aanvullende artikel bent (afleveradres = jouw eigen adres). Retourneren dient te geschieden conform artikel 6 en 7 van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. Aanvullende instructies voor retourneren: een aanvullend product moet indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt en onbeschadigd zijn. Verstuur het alsjeblieft in beschermende verpakking. Vermeld indien mogelijk het ordernummer. Dit bespoedigt afhandeling van de retournering. Het ordernummer staat in de e-mailbevestiging van de bestelling.

Wat je moet doen om jouw aankoop aan ons terug te sturen?

  1. Vul het bijgesloten retourformulier in en voeg deze bij het artikel dat je terug wilt sturen.
  2. Verpak het artikel in de originele verpakking. Let op dat veel van onze producten kwetsbaar zijn. Gebruik daarom altijd zoveel mogelijk de originele verpakking inclusief het verpakkingsmateriaal zoals geleverd om je product te verpakken voor de retourzending.
  3. Vergeet niet het retourformulier mee te zenden, want zo kunnen wij zien dat jij de afzender bent en wat de reden van retourneren is.
  4. Het pakket moet terug gestuurd worden naar ons distributiecentrum:

    Bloemenonline.nl
    retouren B2C
    Legmeerdijk 313-100-10 TAV Voshart Bloemen BV
    1431 GD Aalsmeer




    Let op dat de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening zijn! 
    Producten die beschadigd retour komen kunnen niet geruild of vergoed worden! Je kunt ervoor kiezen het pakket verzekerd retour te zenden. 
  5. Nadat wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen, zullen wij desgewenst het artikel ruilen (indien op voorraad) of het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel terugstorten op je rekening.

 

Vazen en Potten:

De klant dient het geleverde product op het moment van aflevering te controleren op transportschade en aantallen colli en afwijkingen direct te vermelden op de vrachtbrief. De klant dient voorts het geleverde binnen 24 uur na aflevering te controleren op kwantiteit en kwaliteit. Elk product is echter handgemaakt en heeft dus zijn eigen unieke uitstraling, waarbij onderling lichte kleurverschillen en glooiingen onvermijdelijk zijn, zodat dit niet kan worden aangemerkt als tekortkoming. Eventuele gebreken dienen door de klant telefonisch en daarna per mail naar info@bloemenonline.nl gemotiveerd en met foto’s gedocumenteerd kenbaar gemaakt te worden, uiterlijk binnen 48 uur na aflevering van het geleverde. Bij gebreke van tijdige controle en/of reclamatie als bedoeld in dit artikel wordt het product in goede staat geacht te zijn ontvangen en is Bloemenonline niet gehouden tot het sturen van een vervangend product of enige compensatie.

 

 

Transport proces Royal Flora Holland ©doart

Versturen van Bloemen of Planten ?

Normale afmetingen Bloemen, planten en (cadeau) accessoires wordt verzonden met PostNL of DHL.

Grote vazen, planten en bomen wordt verzonden via speciaal transport, u wordt ook van te voren gebeld wanneer de bestelling wordt geleverd.

Volg ons op Social Media

Voeg @bloemenonline toe aan je social media

Nieuwsbrief

Meld je aan en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Er is een fout opgetreden bij het inschrijven, probeer het later nogmaals

U bent succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief

Klanten aan het woord

  • Zeer tevreden met de geleverde rouwstukken, namens de hele familie. Mooi en precies zoals de verwachtingen. Een dikke 10+

     

    Jolanda Dekker

  • Wekelijks ontvangen wij boeketten en losse snijbloemen voor op de tafels in ons reataurant, Prima contact en levering. Altijd tevreden !

    Remco Konijn - Restaurant TOP!

  • Heeeeel erg blij met ons Bloemenonline abonnementje :)

    Sophie de Waard

Ontwikkeld door Zeno Webdevelopment

Top