Nog geen producten toegevoegd.
Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden!
Bij het ontvangen van jouw bestelling, gaat ons controle team aan de slag.
De order wordt in onze koelcellen klaar gezocht, extra gekeurd op de kwaliteit, de juiste soort etc. . .
Omdat je in de bloemenveiling elke dag kakel verse bloemen en planten inkoopt en wij niet de enige zijn,
is de kans aanwezig dat er door de medewerkers van Royal Flora Holland per ongeluk soms partijen verwisseld worden of laten stuiteren.
De kans bestaat helaas dat wij af en toe u product niet kunnen leveren, Wees daarom niet getreurd.
Wij zoeken altijd naar een passende oplossing of een goed alternatief product :)
Wij hopen dat je blij bent met jouw aankoop. Mocht dat om wat voor reden dan ook niet het geval zijn, dan kun je zonder probleem jouw aankoop retourneren. Dit kan tot maximaal 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.
Herroepingrecht
Voor het hoofdproduct, Levende producten (bloemen en planten, maatwerk) is retourneren niet mogelijk (conform artikel 8.2.d. van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.), omdat deze aan bederf onderhevig zijn. Voor aanvullende producten die niet aan bederf onderhevig zijn, geldt dat je deze alleen kunt retourneren als je zowel besteller als ontvanger van het aanvullende artikel bent (afleveradres = jouw eigen adres). Retourneren dient te geschieden conform artikel 6 en 7 van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. Aanvullende instructies voor retourneren: een aanvullend product moet indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt en onbeschadigd zijn. Verstuur het alsjeblieft in beschermende verpakking. Vermeld indien mogelijk het ordernummer. Dit bespoedigt afhandeling van de retournering. Het ordernummer staat in de e-mailbevestiging van de bestelling.
Wat je moet doen om jouw aankoop aan ons terug te sturen?
Vazen en Potten:
De klant dient het geleverde product op het moment van aflevering te controleren op transportschade en aantallen colli en afwijkingen direct te vermelden op de vrachtbrief. De klant dient voorts het geleverde binnen 24 uur na aflevering te controleren op kwantiteit en kwaliteit. Elk product is echter handgemaakt en heeft dus zijn eigen unieke uitstraling, waarbij onderling lichte kleurverschillen en glooiingen onvermijdelijk zijn, zodat dit niet kan worden aangemerkt als tekortkoming. Eventuele gebreken dienen door de klant telefonisch en daarna per mail naar info@bloemenonline.nl gemotiveerd en met foto’s gedocumenteerd kenbaar gemaakt te worden, uiterlijk binnen 48 uur na aflevering van het geleverde. Bij gebreke van tijdige controle en/of reclamatie als bedoeld in dit artikel wordt het product in goede staat geacht te zijn ontvangen en is Bloemenonline niet gehouden tot het sturen van een vervangend product of enige compensatie.
Transport proces Royal Flora Holland ©doart
Normale afmetingen Bloemen, planten en (cadeau) accessoires wordt verzonden met PostNL of DHL.
Grote vazen, planten en bomen wordt verzonden via speciaal transport, u wordt ook van te voren gebeld wanneer de bestelling wordt geleverd.